Bezpečnostní podmínky
Provozovatel internetových služeb (dále jen „Provozovatel“) je
IT Globe s.r.o. se sídlem Rozsocha 30, 562 01 Orlické Podhůří IČ: 14117215 telefon: +420, email: support@czhost.cz
Definice bezpečnostních podmínek:
- Bezpečnostním podmínky jsou shrnutí pro označení případů, které jsou nestandartní či nepříjemné bezpečnostní události, které vedou k narušení stability infrastruktury Provozovatele nebo poškození
Řešení problémů:
- V případě, že se zákazník pokusí na VPS serveru záměrně vytěžovat hardware nebo jinak ho zneužívat způsoby jako je jsou programy například pro těžbu kryptoměn, nebo jiných - („Mining, nadměrný stress test“) Bude mu bez varování automaticky zastaven VPS server a omezen přístup k němu. Po zastavení serveru VPS zákazníkovi přijde email čehož se dopustil a jak problém vyřešit.
- V případě, že se zákazník pokusí z VPS serveru odesílat jakýkoliv typ útoku (např. DDOS) nebo jinak ho zneužívat, které by mohli mít negativní vliv na naší infrastrukturu. Bude mu bez varování automaticky zastaven VPS server a omezen přístup k němu. Po zastavení serveru VPS zákazníkovi přijde email čehož se dopustil a jak problém vyřešit.
- V případě, že se zákazník pokusí na VPS serveru provozovat nelegální obsah nebo obsah v rozporu se zákony ČR. Bude mu bez varování automaticky zastaven VPS server a omezen přístup k němu. Jeho činnost bude předána příslušným orgánům.
- V případě, že se zákazník pokusí provádět jakékoliv zneužití služeb webhostingu, nebo na něm bude poskytovat nelegální obsah nebo obsah v rozporu se zákony ČR bude mu bez varování automaticky pozastaven webhosting a omezen přístup k němu. Po pozastavení webhostingu zákazníkovi přijde email čehož se dopustil a jak problém vyřešit.
PLATÍ PRO VŠECHNY SLUŽBY
Pokud během 24 hodin od prvního nahlášení zákazníkovi bude zaslán více jak jeden email s reportem bude mu automaticky služba pozastavena jako v prvním případě a provozovatel si vyhrazuje právo naúčtovat v tomto případě zákazníkovy smluvní poplatek dle těchto bezpečnostních podmínek ve výší 100kč splatné okamžitě.
Pokud zákazník neuhradí smluvní poplatek ve výší 100kč zůstane mu služba pozastavena a následně bude do 48 hodin smazána. Zákazník zůstává bez náhrady na kompenzaci škod, dat, způsobené smazáním služby.
- Provozovatel si ve všech směrech vyhrazuje právo držet službu v režimu pozastavení dokud zákazník neposkytne plné vyjádření k události. Zákazník nemá právo na náhrady na kompenzaci škod, způsobené pozastavením. Pokud zákazník nebude reagovat na výzvy služba bude smazána.
Právo na odblokování za podmínek:
- Zákazník je povinen zaslat ticket podpoře s tím, že jeho služba byla pozastavena. Musí rozsáhle odůvodnit proč k takovému incidentu došlo.
- V případě, že problém bude popsán proč k němu došlo, podpora odblokuje zákazníkovo VPS server a bude opět uveden do provozu.
- Pokud zákazník neví co problém způsobilo je oprávněn kontaktovat ticketem
Vyžadována reakční doba:
Platí pro VPS Server
- Pokud zákazník neodešle ticket nebo email s žádostí o odblokování do 3 dnů od zastavení, provozovatel si vyhrazuje právo na smazání serveru se zálohami i když má zákazník řádně zaplaceno, protože zákazník porušil tyto „Bezpečnostní podmínky“. Zákazník zůstává bez náhrady na kompenzaci škod, dat, způsobené smazáním serveru VPS
- Provozovatel je oprávněn držet VPS server zastaven do doby než zákazník požádá o odblokování formou ticketu (Max. 3 dní od odeslání emailu s reportem – poté dojde ke smazání). Zákazník zůstává bez náhrady na kompenzaci škod, způsobené zastavením serveru VPS
Platí pro Webhosting
- Pokud zákazník neodešle ticket nebo email s žádostí o odblokování do 24 hodin od pozastavení, provozovatel si vyhrazuje právo na smazání webhostingu se zálohami i když má zákazník řádně zaplaceno, protože zákazník porušil tyto „Bezpečnostní podmínky“. Zákazník zůstává bez náhrady na kompenzaci škod, dat, způsobené smazáním webhostingu.
- Provozovatel je oprávněn držet webhosting pozastaven do doby než zákazník požádá o odblokování formou ticketu (Max. 24 hodin od odeslání emailu s reportem – poté dojde ke smazání). Zákazník zůstává bez náhrady na kompenzaci škod, způsobené pozastavením webhostingu.
- Poskytovatel je oprávněn upravit výši postihu dle vážnosti incidentu a spolupráce během řešení. Pokud má zákazník prokazatelnou snahu vyřešit problém, poskytovatel postih udělit dle uvážení nemusí.
Tyto „Bezpečnostní podmínky“ nabývají účinnosti dnem 1.2.2022