PŘIHLÁŠENÍ ÚČTU
Zapomenuté heslo?
VYTVOŘIT ÚČET
✕
  • VPS
  • Webhosting
  • Ceník
  • Aktuality
  • Kontakt
  Přihlášení / Registrace

Databáze řešení

  1. Domovská stránka
  2. Databáze řešení
  3. VOP a OOÚ
  4. Bezpečnostní podmínky
  • Domů »
  • Znalostní báze
  • Bezpečnostní podmínky

Bezpečnostní podmínky

Provozovatel internetových služeb (dále jen „Provozovatel“) je

IT Globe s.r.o. se sídlem Rozsocha 30, 562 01 Orlické Podhůří IČ: 14117215 telefon: +420, email: [email protected]

 

 Definice bezpečnostních podmínek:

  • Bezpečnostním podmínky jsou shrnutí pro označení případů, které jsou nestandartní či nepříjemné bezpečnostní události, které vedou k narušení stability infrastruktury Provozovatele nebo poškození

 

 Řešení problémů:

  • V případě, že se zákazník pokusí na VPS serveru záměrně vytěžovat hardware nebo jinak ho zneužívat způsoby jako je jsou programy například pro těžbu kryptoměn, nebo jiných - („Mining, nadměrný stress test“) Bude mu bez varování automaticky zastaven VPS server a omezen přístup k němu. Po zastavení serveru VPS zákazníkovi přijde email čehož se dopustil a jak problém vyřešit.
  • V případě, že se zákazník pokusí z VPS serveru odesílat jakýkoliv typ útoku (např. DDOS) nebo jinak ho zneužívat, které by mohli mít negativní vliv na naší infrastrukturu. Bude mu bez varování automaticky zastaven VPS server a omezen přístup k němu. Po zastavení serveru VPS zákazníkovi přijde email čehož se dopustil a jak problém vyřešit.
  • V případě, že se zákazník pokusí na VPS serveru provozovat nelegální obsah nebo obsah v rozporu se zákony ČR. Bude mu bez varování automaticky zastaven VPS server a omezen přístup k němu. Jeho činnost bude předána příslušným orgánům.
  • V případě, že se zákazník pokusí provádět jakékoliv zneužití služeb webhostingu, nebo na něm bude poskytovat nelegální obsah nebo obsah v rozporu se zákony ČR bude mu bez varování automaticky pozastaven webhosting a omezen přístup k němu. Po pozastavení webhostingu zákazníkovi přijde email čehož se dopustil a jak problém vyřešit.

 

PLATÍ PRO VŠECHNY SLUŽBY

Pokud během 24 hodin od prvního nahlášení zákazníkovi bude zaslán více jak jeden email s reportem bude mu automaticky služba pozastavena jako v prvním případě a provozovatel si vyhrazuje právo naúčtovat v tomto případě zákazníkovy smluvní poplatek dle těchto bezpečnostních podmínek ve výší 100kč splatné okamžitě.

Pokud zákazník neuhradí smluvní poplatek ve výší 100kč zůstane mu služba pozastavena a následně bude do 48 hodin smazána. Zákazník zůstává bez náhrady na kompenzaci škod, dat, způsobené smazáním služby.  

 

  • Provozovatel si ve všech směrech vyhrazuje právo držet službu v režimu pozastavení dokud zákazník neposkytne plné vyjádření k události. Zákazník nemá právo na náhrady na kompenzaci škod, způsobené pozastavením. Pokud zákazník nebude reagovat na výzvy služba bude smazána.

 

Právo na odblokování za podmínek:

  1. Zákazník je povinen zaslat ticket podpoře s tím, že jeho služba byla pozastavena. Musí rozsáhle odůvodnit proč k takovému incidentu došlo.
  2. V případě, že problém bude popsán proč k němu došlo, podpora odblokuje zákazníkovo VPS server a bude opět uveden do provozu.
  3. Pokud zákazník neví co problém způsobilo je oprávněn kontaktovat ticketem

 

Vyžadována reakční doba:

Platí pro VPS Server

  • Pokud zákazník neodešle ticket nebo email s žádostí o odblokování do 3 dnů od zastavení, provozovatel si vyhrazuje právo na smazání serveru se zálohami i když má zákazník řádně zaplaceno, protože zákazník porušil tyto „Bezpečnostní podmínky“. Zákazník zůstává bez náhrady na kompenzaci škod, dat, způsobené smazáním serveru VPS
  • Provozovatel je oprávněn držet VPS server zastaven do doby než zákazník požádá o odblokování formou ticketu (Max. 3 dní od odeslání emailu s reportem – poté dojde ke smazání). Zákazník zůstává bez náhrady na kompenzaci škod, způsobené zastavením serveru VPS

Platí pro Webhosting

  • Pokud zákazník neodešle ticket nebo email s žádostí o odblokování do 24 hodin od pozastavení, provozovatel si vyhrazuje právo na smazání webhostingu se zálohami i když má zákazník řádně zaplaceno, protože zákazník porušil tyto „Bezpečnostní podmínky“. Zákazník zůstává bez náhrady na kompenzaci škod, dat, způsobené smazáním webhostingu.
  • Provozovatel je oprávněn držet webhosting pozastaven do doby než zákazník požádá o odblokování formou ticketu (Max. 24 hodin od odeslání emailu s reportem – poté dojde ke smazání). Zákazník zůstává bez náhrady na kompenzaci škod, způsobené pozastavením webhostingu.

 

  • Poskytovatel je oprávněn upravit výši postihu dle vážnosti incidentu a spolupráce během řešení. Pokud má zákazník prokazatelnou snahu vyřešit problém, poskytovatel postih udělit dle uvážení nemusí.

 

Tyto „Bezpečnostní podmínky“ nabývají účinnosti dnem 1.2.2022

  • 0 Uživatelům pomohlo
Byla tato odpověď nápomocná?

Související články

Souhlas se zpracováním osobních údajů - GDPR

Souhlas se zpracováním osobních údajů   Udělujete tímto souhlas společnosti IT Globe s.r.o. se...

Všeobecné smluvní podmínky služeb a souhlas se zpracováním osobních údajů

Všeobecné smluvní podmínky služeb a souhlas se zpracováním osobních údajůVšeobecné smluvní...

  Podpora

  Moje support tickety   Oznámení   Databáze řešení   Soubory pro stažení   Stav systému   Otevřít ticket
Novinky z blogu
  • asdasdasd

Navigace
  • O nás
  • Podpora
  • Novinky
  • Ceník
  • Kontakt
Provozovatel

IT Globe s.r.o.

IČ: 14117215

Adresa sídla: Orlické Podhůří 30, Ústí nad Orlicí, 562 01

Email: [email protected]

Tel: +420 777 003 511

Apple pay / Google pay

  • facebook
  • instagram

Veřejně obchodní podmínky | Souhlas se zpracováním osobních údajů | Bezpečnostní podmínky

Copyright © 2023 czhost.cz


Nahrávání...
Nahrávání...

Generate Password

Please enter a number between 8 and 64 for the password length